X سایت تفریحی و عاشقانه | بستن تبلیغات
تبلیغات
نکته ای برای موفقیت در سال 94

یـــــک عــــــشـــــق

محل تبلیغ شما هفت اسمان چت
طراح جوان صفا سیتی 

نکته ای برای موفقیت در سال 94

ا

نکته ای برای موفقیت در سال 94

تغییر دهید

 

اگر برای تغییر دادن زندگی یکنواخت خود آماده اید به نکات زیر توجه کنید :

 

 

1.   جزییات را بی ارزش نشمارید و نسبت به آن بی تفاوت نباشید . مهم نیست که چگونه زندگی می کنیم ، زندگی در مسیر پر تلاطم خود موانع بی شماری سر راه ما قرار می دهد ، که مجبور به مقابله با آن هستیم زیرا در غیر این صورت لذت ها و شادی های ما به طور جدی در معرض خطر قرار می گیرد . (( استفان وینسنت )) تفسیر جالبی از زندگی دارد : زندگی با مرگ از دست نمی رود ، زندگی را لحظه به لحظه و روز به روز از دست می دهیم و این در حالی است که هزاران راه نرفته در پیش داریم .

2.      کارها و عادت های نادرست خود را ترک کنید . بسیاری بر این باورند که ترک کردن مفهومی منفی دارد . آیا شما نیز جزء این گروه هستید . برخی معتقدند افراد موفق هیچگاه اقدام به ترک کاری نمی کنند . اما این گونه نیست ، برنده ها بیشتر اوقات به ترک مواردی می پردازند که اهداف و آرزوهای  آنها را برآورده نمی سازد .

 

3.      فهرستی از کارهایی که قصد ترک آنها را دارید تهیه کنید . اگر زندگی خود را به دقت مورد بررسی قرار دهید ، خواهید دید که انجام برخی کارها روند رو به رشد شما را کند و یا حتی متوقف می کنند و ممکن است روی کارهای دیگر شما نیز تاثیر منفی بگذارند . این قبیل کارها را شناسایی کنید و آنها را رو کاغذ بیاورید .

 

4.      عادت ها و کارهایی که ترک کرده اید را در فهرست خود علامت بزنید . با انجام این کارها در کوتاه مدت شاهد تغییرات مثبتی در زندگی خود خواهید بود که شما را از بسیاری از نکات منفی دور خواهد ساخت . پس فضای اطراف خود را برای یک زندگی جدید و کسب تجارت مثبت مهیا کنید .

 

5.      به آینده بنگرید ، با انجام این تغییرات و ایجاد نیروی مثبت در زندگی شما گام بزرگی بسوی آینده برداشته اید ، پس آینده نگر ، خوش بین و شجاع باشید . به طور یقین نتایج حاصله شما را شگفت زده خواهند کرد .

 

6.      از تمامی امکانات اطراف خود بهره بگیرید . این نکته را فراموش نکنید که استعداد و مهارتی در شما به ودیعه گذاشته شده است ، که هیچ فرد دیگر از آن موهبت برخوردار نیست . بنابراین از تمام مهارت ها و استعدادهای خود در جهت دستیابی به یک زندگی شاد استفاده کنید . دانشمندی می      گوید : (( امیدوارم هنگامی که در پایان راه زندگی در محضر خدا حاضر می شویم از تمامی استعدادها و امکانات موجود استفاده کرده باشم ، به طوری که بتوانم به پروردگار خود بگویم : خداوندا از هر چه به من عطا فرمودی به بهترین نحو استفاده کردم . ))

 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 7529

تاریخ انتشار: یک شنبه 6 بهمن 1392 ساعت: 13:3

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((یـــــک عــــــشـــــق)) محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز میباشد | کپی رایت 20144
طراحی و سئو: صفا سیتی ترجمه: صفا سیتی
n

کدستان

n